niedziela, 25 września 2016

Pierwszy post

Witajcie!
Mój pierwszy post i co tu napisać…przede wszystkim chciałabym was serdecznie powitać na moim blogu. Jestem raczkującym amatorem jeśli chodzi o prowadzenie własnej strony także bardzo proszę wszystkich o wyrozumiałość.
Nie będę się za dużo rozpisywać. Z czasem moje posty mogą się wydłużyć, jako że jestem straszną gadułą i mogłabym w nieskończoność opowiadać o mojej pasji itd. Ale do rzeczy…
Jeśli chodzi o kontakt to bardzo mile widziane są jakie kolwiek komentarze. Pragnę aby mój blog zrzeszał bardzo wiele osób które tak jak ja pokochały pracę z masami plastycznymi. Ucieszę się z każdej wiadomości. Można się ze mną skontaktować również przez maila dreamwhim@interia.pl
Swoją przygodę z modeliną zaczęłam ok rok temu kiedy to z czystej ciekawości chciałam spróbować swoich sił w wyrobie własnej biżuterii. Nie lubię podążać za schematami. Mam swój świat i swoje własne kolorowe kredki, także staram się kreować swoje życie na swój własny wyśniony sposób. Żyję marzeniami i staram się każde spełnić…bo niby kto powiedział że nie można żyć jak w bajce? Czasami wystarczy jedynie trochę wyobraźni.Zapraszam serdecznie do mojego świata!
Pozdrawiam cieplutko 
Eira

2 komentarze:

  1. A więc witamy pięknie w blogowym świecie. :-) Cieszę się, że wybrałaś akurat masy polimerowe, bo nie ma nas wielu niestety. No i duży plus za przyłączenie się do konkursów MMH. Z niecierpliwością będę wyglądać tworów tylko z twojego świata wyobraźni. Pozdrawiam i witam z uśmiechem znad swojej pracy. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za tak miłe powitanie :) Nigdy bym nie pomyślała, że aż tak mnie to wciągnie. Jako dziecko często lepiłam różne twory z plasteliny, tak więc można powiedzieć, że dzięki masom polimerowym teraz wracam do czasów z dzieciństwa.
      Również pozdrawiam cieplutko i zapraszam :)

      Usuń