środa, 5 października 2016

klucz wśród róż

Wsłuchuję się w rytmiczne uderzenia kropel o mój parapet, czuję odświeżający zapach deszczu...mimo iż słonko jest ukryte za chmurami, a na dworze jest szaro i nieprzyjemnie, to jeszcze nie dopadł mnie ponury nastrój. Ostatnio zaczęłam bawić się techniką sutasz. Już nie długo ukaże się post z moimi pierwszymi pracami. Technika ta wymaga bardzo dużo cierpliwości i precyzji, co nie jest takie proste, bo sznureczki nie zawsze chcą współpracować...a tymczasem powróćmy do tematu tego posta. Przedstawiam kolię wykonaną z modeliny Premo SCULPEY w kolorze starego złota.












Nie mam jeszcze wypracowanego regularnego wstawiania postów. Bardzo proszę uzbroić się w cierpliwość i wyrozumiałość. Jestem studentką drugiego roku architektury i czeka mnie sporo pracy, ale na pewno znajdę czas na prowadzenie mojego bloga :)

Pozdrawiam cieplutko
Eira


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz