czwartek, 3 listopada 2016

Sutasz w pastelowej odsłonie

Witajcie!

Dosyć długo mnie nie było. Nowy post miał być co tydzień, niestety tydzień temu całkowicie pochłonęła mnie szkoła. Było pierwsze oddanie prac i dużo roboty. Mimo to w galerii pojawiły się moje pierwsze kroki w sutaszu. Postaram się jak najczęściej wstawiać posty, jednakże czasami muszę zdecydować co jest ważniejsze. Na pewno nie zrezygnuję i nadal będą się pojawiać nowe posty, pytanie tylko jak często. Postaram się wstawiać je co niedzielę ale nie zawsze może mi się to udać. Bardzo was przepraszam i proszę o cierpliwość. Ostatnio sutasz całkowicie mnie pochłonął. Jak się okazuje, nie jest to takie proste jak się wydaje. Potrzeba ogromnej cierpliwości i bardzo dużo czasu by powstały choć najmniejsze kolczyki. Jestem pewna, że z czasem gdy nabiorę więcej doświadczenia, moje prace będą wyglądać lepiej i szybciej przyjdzie mi je wykonać. Tymczasem przedstawiam Wam moje pierwsze sutaszowe prace.









Pozdrawiam cieplutko
Eira

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz